نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت بانک تجارت

ایرانسل: اپراتور ایرانسل در ابتدا که شروع به ارائه فناوری وایمکس کرده بود دارای مشکلاتی بوده که اکثر آن به ضعیف بودن سیگنال‌ها و یا به عبارت بهتر نبود دکل کافی مربوط می‌شد ولی با گذشت زمان کیفیت خدمات خود را در شهرهای تحت پوشش افزایش داده و در در مرکز شهر‌ها و اطراف آن پوشش دهی خوبی بانک تجارت دارد گرچه ممکن است برخی از افراد از ضعیف بودن سیگنال‌ها گله داشته باشند ولی در کل مراکز شهرهای تحت پوشش سیگنال‌های دریافتی که با توجه به تراکم ساختمان‌ها و نزدیکی به دکل است مناسب می‌باشد و در حاشیه شهر‌ها نیز ممکن است کیفیت امواج دریافتی ضعیف یا در حد متوسط باشد که این مشکل با مودم بیرونی حل می‌شود.
ایرانسل بانک تجارت کارآفرین برتر استان خرید شارژ تهران شد (دی ۸۹)• ایرانسل جوایز جشنواره خرید شارژستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) ایرانسل برنده جایزه ملی مدیر خرید شارژیت پروژه ایران در سال ۸۸ شد (آبان ۸۸)• ایرانسل مؤدی نمونه مالیاتی سال خرید شارژ شد (تیر ۸۷ )• اهدای لوح تقدیر تو خرید شارژسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (اردیبهشت ۸۷) • ایرانسل برترین سرویس دهنده مخا خرید شارژراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
بنده شیرازم (توی منطقه قرمز)باسرعت 512ایرانسل صبحا سرعتش60 بعدازظهرا 30 وچون بانک تجارت که چاره ای دیگه ندارم مجبورم راضی باشم
بدیهی است سایر طرحهای مشابه جهت ارتقا‌‌ فروش فقط به سایت هایی که در این جشنواره شرکت نمایند تعلق خواهد گرفت.شایان ذکر است بدلیل یکپارچگی عملیات فنی در صورت عدم توافق بیش از 5% سایتهای عضو، اجرای طرح بطور کامل متوقف خواهد شد.مملکت یعنی باید بانک تجارت چقدر سیکیم خیار باشه که وایمکسشون تو منطقه دو تهران آنتن نده سرعت 512 بشه 128 سرعت دانلود که باید یک هشتم 512 باشه که میشه 64 بشه 10 لعنت بر پدر و مادر هر حروم خوری که داره به مردم کشورش خیانت می کنه راستی وایمکسم مبینه 512 هستش
ولی خدا ازت نگذره بانک تجارت ایرانسللللللللللللللللللل
. اما در کل برنامه‌هایی از اين دست، از جمله Messages، نشان می‌دهند که RIM در بخش نرم‌افزار عملکرد خوبی دارد. خبرهای اخير نشان می‌دهند که پلی‌بوک دارد راه درست را پيدا می‌کند. اين تبلت (در کنار آی‌پد) يکی از امن‌ترين‌های موجود در بازار است که آن‌را به گزينه‌ای مناسب برای کاربردهای تجاری بدل می‌کند. اين تمهيدات امنيتی سطوح گوناگونی از بانک تجارت امنیت را برای حساب‌های ايميل Exchange و پشتیبان‌گیری از داده‌ها در اختیار کاربر می‌گذارند. باتوجه به دو مزيت بزرگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد (ايميل بومی و امنيت)، RIM می‌تواند بلک‌بری پلی‌بوک را به عنوان يک تبلت برای کاربردهای اداری-تجاری بازاريابی کند. به اين ترتيب، افرادی که هم به سرويسی همچون Exchange نياز دارند و هم ممکن است گهگاه روی ‌تبلت خود فيلم تماشا کنند، به سمت آن جذب خواهند شد.
تعرفه مكالمات مشتركان اعتباري همراه اول در ساعات غير اوج 537 ريال در دقيقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقيقه براي محدوه تماس استاني، تعرفه مكالمه بين استاني 804 ريال در دقيقه براي ساعات غيراوج مصرف و براي ساعات اوج مصرف بانک تجارت 1140 ريال در دقيقه محاسبه خواهد شد.تعرفه تماس با اپراتور دوم (ايرانسل)، در ساعات غير اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه و براي ساعات اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر گرفته شده است. تعرفه مكالمه با تاليا نيز در ساعات غير اوج مصرف 537 ريال در دقیقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقیقه محاسبه مي‌شود. هزينه تماس با شبكه ايرانسل براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول دقيقه‌اي 935 ريال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.

۲۵ منوی بانک تجارت اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸#
۱۹ سرویس خط بانک تجارت به خط *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ *مبلغ به ریال*رمزرقمی#
۴. در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از بانک تجارت کدهای دستوری زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:لطفا توجه داشته باشید که لازم است مبلغ شارژ به ريال وارد شود.
هزینه تهیه خدمات وایمکس داتک بانک تجارت تلکام جدول‌های زیر هزینه تهیه سرویس‌های WiMAX را نمایش می‌دهد.
خدماتی که از طریق پورتال ویترین ارائه می شوند، به 4 گروه کلی بانک تجارت تقسیم شده اند: .خدمات چند رسانه ای (Multimedia Services): محصولات جذاب و متنوع ایرانسل از طریق سرویس های GPRS و MMS در اختیار مشترکین قرار می گیرند؛ مانند: کلیپ های ویدیویی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و همچنین انواع زنگ، تصاویر پس زمینه، تم و سایر محصولات تلفن همراه. در ضمن اخيرا امكان دريافت اين محصولات بصورت ثبت نامي (براي مدت معين) نيز فراهم شده است.
سیستم عامل RIM: تمام گوشی‌های مجهز به BlackBerry 7OS آخرین نسخه عرضه شده این سیستم عامل از BlackBerry Balance پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد امور شخصی و تجاری خود را باهم در یک گوشی و بدون هیچ تداخلی انجام دهند. زمانی که این سیستم به سرور شرکت متصل می‌شود، Balance اطلاعات شخصی کاربران را از اطلاعات کاریشان جداسازی کرده و تلاش می‌کند بالاترین حد امنیتی را در حفظ اسناد کاری کاربرانش بانک تجارت رعایت کند. برای مثال اطلاعات و اسنادی که توسط برنامه‌های تجاری و مربوط به کسب و کار ایجاد شده ‌است، نمی‌تواند توسط برنامه‌های مربوط به امور شخصی مثل فیس‌بوک و نظایر آن مورد استفاده قرار گیرد.


در صورتیکه مایل باشید از طریق اینترنت از سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل استفاده بانک تجارت نمایید باید در سیستم ثبت نام کنید.
دریافت باقیمانده اعتبار همراه اولجهت دریافت آخرین موجودی و اعتبار سیم کارت همراه اول خود، کد دستوری زیر را از راست به چپ در تلفن همراه خود وارد کرده و سپس دکمه سبز، Send و یا OK را فشار دهید:۱۴۰*۱۱#مواردی که سیم کارت اعتباری همراه اول شارژ نمی شودلیست سیاه : در هنگام استفاده از شارژ خریداری شده در صورتی که ۴ بار رمز به صورت اشتباه وارد شود سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می‌شود. نحوه خروج از لیست سیاه در ادامه توضیح داده شده است.خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویلقطع مطابق تقاضای مشترک : در صورتی که مالک سیم کارت با بانک تجارت مراجعه در تهران و در سایر استانها برای مدت مشخصی تقاضای قطع سیم کارت خود را داده باشد.اعلام مقودی شده توسط ۴۴۴ : در صورتی که مالک سیم کارت توسط تلفن گویای ۴۴۴ اعلام مفقودی نموده باشد.
۳ استعلام مانده حساب ۷۰۰-۱ *۱۴۰*۱# بانک تجارت
میدونی این دفعه چیکارم کردن؟ سرعت اینترنت رو از دیال آپ هم برام آوردن پایینالان هم که بانک تجارت دارم این متن رو تایپ میکنم از اینترنت وایمکس مبین نت استفاده میکنم ، یک ساعت پیش از دوستم قرض گرفتم میخوام ببینم که اگه خوبه برم مودم ایرانسلم رو به مبین نت تبدیل کنممودم دوستم ایرانسل بوده تبدیلش کرد به مبین نت : هزینه 25 هزارتومان
راه دوم: کد بانک تجارت زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک خواهیم کرد:

من اصلا بانک تجارت توی این 1 سال از اینترنت متنفر شدم بابا یکی بگه سرعت 2 بدن به ما هم این افغانستان با اون سرعت
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه است. با استفاده از بانک تجارت GPRS:اینترنت از آن شماست!
ثبت بانک تجارت در "فهرست طلایی" *140*3*4*1*شماره#[YES/OK]
خدمات بانکداری همراه ایرانسلبا استفاده از سرویس « خدمات بانکداری همراه »، کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را دریافت نموده‌اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی تلفن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار، تنها با یک بار ثبت نام آنلاین به آسانی نسبت به انجام موارد زیر از طریق تلفن همراه خود اقدام نمایند: خرید شارژ پرداخت قبوض (آب، برق، گاز، ...) اخذ موجودی حساب اخذ صورت حساب تا ۵ تراکنش بانک تجارت آخر
مختلف به قیمت تجاری خریداری کنید. امکان خرید تعدادی نیز وجود دارد. بانک تجارت شارژ اینترنتی همراه اول، ایرانسل، تالیا خرید شارژبانک ملی ایران
خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب خود اقدام نمایید.بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، بانک تجارت پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.

بانک تجارت
ایرانسل: ایرانسل دارای دو خط برای پشتیبانی مشترکین خود است؛ یک خط ویژه برای تماس از خطوط ایرانسل و یک خط برای تماس از سایر خطوط که به شما توصیه می‌کنیم اگر از وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنید حتما یک خط ویژه بانک تجارت برای تماس با پشتیبانی تهیه کنید چون برای صحبت با اپراتور حداقل باید ۱۵ دقیقه منتظر بمانید و اگر با خطوط ایرانسل تماس بگیرید هزینه یک دقیقه از حساب شما کم می‌شود. پس از اینکه بعد از ۱۵ یا ۲۰ دقیقه صدای آهنگ انتظار را شنیدید و به اپراتور وصل شدید همانند مبین‌نت یک پشتیبان با‌‌ همان اطلاعات اولیه با شما صحبت می‌کند و در مورد مشکلات شما که می‌توانند از عدم پوشش خوب تا خرابی مودم و دیرکرد کار‌شناسان نصب باشد به شما کمک کنند.
من اینترنت ایرانسل دارم . واقعا عالیه . مبین نت ندارم بانک تجارت . ولی کیفت سیگنال ایرانسل درشهر تهران کمتر از 50% نخواهد شد در بخشها زرد و الان من با کیفیت 80-90 درصد در مرکز شهر (اطلاعاتش در تنظیمات مودم هست) میگیرم . سرعت 512 با تفاوت 59-67 کیلوبایت می باشد . شاید در هر دقیقه به مدت 2 یا 3 ثانیه سرعت بیاد روی 20-30 ولی جا در جا سرعت را جبران میکنه و میره روی 100-130-160 و در کل 100 مگ رو بین 25-28 دقیقه دان میکنه . آپلودش آشغال هست . بین 5-14 کیلو بایت . حتی به 16 هم نخواهد رسید .
۱۳ منوی سرویس فهرست طلایی ۷۰۰-۳-۴ *۱۴۰*۳*۴# بانک تجارت
هدف تبلیغ , جلب مشتری بانک تجارت و ارتقای فروش سایتها
بر اساس این سرویپیشخوان خرید شارژ ایرانسل• برای دریافت راهنمای بانک تجارت سرویس پیشخوان، در هر زمان R را (به خرید شارژ رایگان) به ۸۴۹۴ ارسال کنید.• اطلاعات تکمیلی در رابطه با این سرویس (هزینه، روش استفاده خرید شارژ و غیره) متعاقبا اعلام خواهد شد.
مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره 444 بانک تجارت تماس و از باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند. مدت اعتبار کارتهای شارژ :
17 بانک تجارت
۲۴ طرح‌های بانک تجارت تعرفه تشویقی ۷۰۰-۷-۵-۳ *۱۴۰*۷*۵*۳#
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس بانک تجارت دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را انجام دهید.


۵۱۲/۱۲۸ ۹۳۹,۰۰۰ بانک تجارت
. در اين شرايط سرعت‌هاي كنوني واي‌فاي و 3G جوابگو نخواهد بود و كاربران بايد به سوي استفاده از سرعت‌هاي يك گيگابيت بر ثانيه بروند. اين استدلال تا حدود زيادي درست و منطقي است اما بايد در نظر داشت كه كاربران و مشتريان هيچ‌گاه به پیشواز يك اتفاق فناورانه نمي‌روند؛ بلكه منتظر مي‌مانند تا بانک تجارت آن فناوری عرضه شود و درصورت نياز اقدام به خريد يا تهيه آن مي‌كنند. اگر اين ادعا را درست فرض كنيم، بايد منتظر باشيم که تا دو، سه سال ديگر كاربران به فكر استفاده از 4G بيفتند و اگر زمینه و شرايط استفاده از آن فراهم باشد، به سراغ خريد دستگاه‌ها و محصولات مبتني بر آن بروند.
خدمات مبتنی بر مکان:به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شما را فراهم می کند. بانک تجارت این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت یک دوست یا کارمند می شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
تنظیمات GPRS بطور خودکار در یک پیام کوتاه (SMS) برای شما ارسال می شود. برای آنکه تنظیمات این سرویس به گوشی شما منتقل شود، باید اطلاعات ارسال شده را در تلفن همراهتان ذخیره (save) کنید.اگر از دیتا کارت (PCMCIA) برای اتصال لپ تاپ خود استفاده می کنید، هنگام نصب کارت یا تنظیم اتصال به شبکه این اطلاعات را وارد کنید (*اسامی اطلاعات زیر ممکن است برای بانک تجارت مدل های مختلف کارت متفاوت باشد):
بانک تجارت
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، بانک تجارت موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود. هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ، در گوشی*های ارائه* شده جدید بازار، اکثرا شیشه به عنوان ماده اصلی در ساخت صفحه*نمایش جایگزین تلق پلاستیکی شده* است و شاید حال وقت آن رسیده* باشد تا این ماده با یک فناوری جدید به بازار ارائه گردد. با تحقیقات بیشتر انجام شده بر روی صفحات نمایش OLED مشخص شده* است که این صفحات توانایی مخلوط شدن با بسیاری از عناصر دیگر را دارند، بارز*ترین مثال در این مورد فویل*های فلزی هستند که با اضافه شدن به یک صفحه نمایش OLED ماده*ای نشکن و منعطف می*سازند که این مهم می*تواند عمر یک گجت مثل گوشی هوشمند را تا چندین برابر حال*حاضر افزایش دهد.سامسونگ به طور رسمی*اعلام نکرده که چه بودجه ای را برای ساخت و تولید انبوه صفحات قابل انعطاف هزینه کرده* است ولی با وجود رقبایی مانند شارپ و ال*جی که به طور آشکار تلاش خود برای دستیابی به تولید انبوه این صفحات را اعلام کرده*اند، به نظر می*رسد سرعت عمل سامسونگ و تیم سازنده بسیار بالا رفته* باشد. چنین روندی نیز متعاقبا این احتمال بانک تجارت را افزایش می*دهد
چرا از آهنگ پیشواز استفاده کنیم؟آهنگ پیشواز ایرانسل، نشان‌دهنده شخصیت و سلیقه منحصر‌به‌فرد شماست و تماس‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند! توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد. •آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.•در هر بانک تجارت لحظه فقط دوره اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود. ••در صورت حذف یک آهنگ، آهنگهای بعدی جایگزین آن خواهند شد.
سیستم‌عاملدر بازار جهانی تلفن‌های هوشمند، شرکت‌های مختلفی فعالیت دارند؛ شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، بلک‌بری و نوکیا که هر یک از سیستم عامل خاص خود استفاده می‌کند. در این بازار، شما باید تلفنی را که سیستم‌عاملش نیاز شما را برآورده می‌کند، پیدا کنید. در ادامه به طور اختصار به بررسی چند سیستم‌عامل می‌پردازیم:آندروید: سیستم‌عامل آندروید که سال ۲۰۰۷ توسط شرکت گوگل معرفی شد، برترین سیستم‌عامل تجهیزات همراه است. این بانک تجارت سیستم مبتنی بر بستر کد باز (اوپن سورس) بوده و تلفن شما را به یک مرورگر وب، کنسول بازی و دستیار شخصی توانمند بدل می‌کند.
Irancell-GPRS Connection Name بانک تجارت
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ بانک تجارت تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد. در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های نامحدود، ۷٪ تخفیف، شش ماهه، ۱۰٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۲٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۵٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد.
۴ منوی بانک تجارت تغییر زبان ۷۰۰-۲ *۱۴۰*۲#
5. در این بخش، فرآیند خرید، درون درگاه الکترونیکی یکی از بانک های طرف قرارداد ما انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز شما بانک تجارت عبارتند از:شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده استکد سه یا چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شما درج شده است.رمز اینترنتی (رمز دوم). برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی، شما باید در دستگاه خودپرداز بانک صادر‌کننده‌ی کارتتان (مثلن اگر ملی کارت دارید، در خودپرداز بانک ملی) به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به شعبه بانک خودتان بخواهید برای خریدهای اینترنتی رمز به شما اختصاص دهند.
شما مشترکین عزیز می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد سرویس نمای ایرانسل را با کلیک بر بانک تجارت گزینه «نظرات» ، در اختیارمان قرار دهید. فرم ارائه شده در این صفحه همچنین به شما امکان خواهد داد، مشکلات پیش آمده در روند استفاده از این سرویس را گزارش کنید مشاهده صورت‌حساب از طریق پیامک و اینترنت و پرداخت صورت‌حساب از طریق اینترنت به همراه ۲% تخفیف! ویژه مشترکین دائمی) مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانند هر زمان که مایل باشند، صورت‌حساب سیم‌کارت خود را از طریق وب سایت ایرانسل، پیامک و یا پورتال کنترل حساب اینترنتی مشاهده کنند.از طریق وب سایت ایرانسل
تعرفه مكالمه با سيم‌كارت تالياتعرفه تماس‌هاي داخلي سيم‌كارت‌هاي تاليا براي مكالمه شهري در ساعات پرترافيك بانک تجارت شبكه (8 تا 21) 670 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك شبكه21 الي 8 و جمعه‌ها و ايام تعطيل 536 ريال براي هر دقيقه اعلام شده است.هزينه مكالمه بين شهري در ساعات پرترافيك 1139 ريال براي هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 804 ريال براي هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه سرويس پيام كوتاه براي هر پيام در ساعات پرترافيك و كم ترافيك 160 ريال در نظر گرفته شده است.براي سرويس پيام صوتي در ساعات پر ترافيك 670 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 536 ريال در هر دقيقه در نظر گرفته شده است. تعرفه تماس‌هاي بين‌المللي براي كليه كشورها به جز كشورهاي ذكر شده در ساعات پرترافيك شبكه 3033 ريال در هر دقيقه و در ساعات كم ترافيك 2899 ريال در هر دقيقه محاسبه مي‌شود.
LTE از تولد تا تكامل! گروه بانک تجارت تحقيقاتي‌ای كه روي پروژه 3GPP كار كرده بود، شروع به كار روي پروژه جديدي با نام Long Term Evolution يا LTE کرد و هدف‌اش دستيابي به شبكه‌ سلولي موبايل با سرعت دانلود صد مگابيت بر ثانيه و سرعت آپلود 50 مگابيت بر ثانيه بود.دو اپراتور بزرگ ايالات‌متحده يعني Verizon و AT&T اقدام به نصب زيرساخت‌ها و تجهيزات شبكه‌هاي LTE کردند.
Name : بانک تجارت Irancell
به نظر من دیال آپ از همه بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره والا من با دایل اپ هر شب یه فیلمه 1080 اچ دی دانلود میکنم بانک تجارت ! تو چی؟ من تمام نظرات رو درباره این دو اپراتور خوندم راستش هنوز هیچ وایمکسی به شهر ما نیومده ولی من خودم چند وقت با adsl شاتل کار کردم خیلی هم ازش راضی بودم سرعتش تا 250 هم میرسید و کمتر از 180 یا 190 نمیشد الان هم از اینترنت ارزون های مخابرات گرفتم که ماهی 3000 تومان میدم شبها با سرعت 200 یا 220 دانلود میکنم و روزها تا 350 هم میرسه با این تفاضیل شما به نظر من آدم یک اینترنت adsl ببنده خیلی بهتره هم هزینه کمتر هم سرعت بالاتر تازه وایمکس نسل جدیده اینترنته و باید سرعتش هم بالاتر باشه
۴۰۹۶/۵۱۲ ۶,۴۹۹,۰۰۰ بانک تجارت
2 100،000 98،000 بانک تجارت
بسته آوا و نما سرویس MMSهمراه اول بمنظور ارج نهادن به خواسته های مشترکین خود و جهت افزایش رضایتمندی هر چه بیشتر مشترکین اقدام به ارائه بسته آوا و نما نموده است . مشترکین با خرید این بسته به مبلغ 30.000 ریال می توانند در مدت یک ماه اقدام به ارسال 100 عدد بانک تجارت MMS نموده و از این سرویس با هزینه کمتری بهره مند گردند.نحوه فعالسازی بسته آوا و نما
نکات مهم از انتخاب سرویس های کم حجم به دلیل سرعت پایین تر خوداری نمایید و فقط سرویس های اعلام شده در تعرفه های موجود در سایت امپراطور را انتخاب نمایید. در صورتی که حجم شما زودتر از دوره به اتمام برسد می توانید حجم اضافه خریداری نمایید یا مجددا سرویس جدیدی با زمان دوره جدید خریداری نمایید در صورت خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به بانک تجارت دوره بعد منتقل نمی شوددر صورتی که سرویس قبلی شما به اتمام نرسیده باشد سرویس خریداری شده تا پایان سرویس قبلی رزرو می شود و پس از اتمام به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می نماید.در صورتی که اینترنت شما قطع شده است و برای خرید آن لاین نیاز به اینترنت دارید می توانید از شرکت 44872553 یا پشتیبانی 83852 در خواست اتصال موقت نمایید یا خارج از ساعت اداری با شماره 1471600-0936 تماس بگیرید. راهنمای پرداخت کارت های بانکی عضو شتابچنانچه آموزشی در نحوه پرداخت ندارید لطفا متن آموزشی زیر را به دقت مطالعه نمایید:همانطور که در شکل زیر آمده است، به منظور پرداخت آنلاین به اطلاعات زیر نیاز می باشد: .شماره کارت: کد 16 رقمی روی کارت بانکی شما شماره کارت شما می باشد
سرعت: بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می شود. نیازی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.امنیت فوق العاده: نیازی به داشتن و حمل مقدار زیاد پول نقد ندارید سرویس برپایه یک پلت فرم قابل اطمینان و دقیق بنا شده است مانند خدمات و سرویس های بانک تجارت بانکی از PIN codeو الگوریتم های رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.
آدم بره از بیرون بانک تجارت بخره بهتره حالا هر چی باشه فیلم برنامه ...
۵۱۲/۲۵۶ ۳ ۳۰۰,۰۰۰ بانک تجارت

منظور بانک تجارت از *----* فشردن دکمه منو هستش
۸ فعال‌سازی پیامگیر صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱# بانک تجارت
6. تبلیغ و بانک تجارت ترویج مصرف موادمخدر، مواد روان گردان و سیگار( ماده 3 قانون جامع كنترل و مبارزه ملی با دخانیات 1385)

مشترك مي تواند با انجام يكي از روشهاي زير از میزان و مدت اعتبار سيم كارت خود مطلع گردد:وارد كردن دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه : بانک تجارت یا Ok یا دگمه سبز #11 * 140 *استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) :


3 200،000 196،000 بانک تجارت
لطفا توجه داشته باشید، ۱۰,۰۰۰ريال اعتبار رایگان داخل شبکه، علاوه بر شارژ اولیه مذکور در جدول فوق، به حساب مشترکین واجد شرایط افزوده می‌شود.در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و بانک تجارت در جهت تحقق ماده ۱۲۴ برنامه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخخرید شارژ ابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی خرید شارژ مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.این اقدام به منظور حمایت از سرمایه گذاری خارجی و مشارکت بخش خصوصی داخخرید شارژ لی و در جهت ترویج رقابت، تضمین رقخرید شارژ ابت سالم، کاهش تصدی‌گری، نظارت بر تعرفه ها و کیفیت خدمات و حمایت از مصرف کنندگان انجام گردید.



30 تیر 1391 بانک تجارت
بانک تجارت

سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps بانک تجارت می رسد و بسته های گوناگون با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور ارائه خواهد شدارائه انواع محتوای عمومي و تخصصي:
نوشته توجه: نسخه جدیدی از این مقاله با عنوان از لینک مربوطه قابل مشاهده است.وایمکس (Wimax) را می‌توان یک تکنولوژی نوپا در کشور قلمداد کرد. اتصال به اینترنت پرسرعت با پوششی در سطح یک شهر که قابلیت انتقال حجم بالایی از داده‌ها را دارد می‌تواند یک تجربه هیجان‌انگیز باشد که این هیجان و لذت استفاده از اینترنت بی‌سیم با فضای به مراتب بیشتر از وایرلس را دو شرکت ایرانسل و مبین نت در اختیار ما قرار می‌دهند. قبل از دو شرکت مربوطه، شرکت‌هایی در سطح استان‌ها بوده‌اند که این تکنولوژی را با قیمت‌های نسبتا بالا با توجه به بانک تجارت نوپا بودن آن عرضه می‌کردند ولی با صادر شدن مجوز شرکت‌هایی همچون مبین‌نت و ایرانسل، دسترسی برای بیشتر افراد جامعه ممکن شد.
همچنين مكالمات بين‌شهري در صورتي است كه مكالمه ميان دو شهر متفاوت برقرار شود اعم بانک تجارت از اين كه مشترك از شهر مبدا‌ با شهرستان ديگري ارتباط برقرار كند يا مشترك در شهر ديگري مستقر باشد يا شهر مبداء يا ساير شهرها ارتباط برقرار كند. همراه اول تعرفه مكالمات خارجي براي كشورهاي مقصد را اعلام كرده است.تعرفه اعتباري‌های همراه اول
مشترک گرامی بانک تجارت
بانک تجارت

راهنماي سيستم‌عامل‌هاي تبلت (قسمت پاياني) آیا ویندوز 7 برای شما مناسب است؟ماهنامه شبکه - مرداد 1390 شماره 124 اشاره: ماهنامه شبكه - سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و بانک تجارت همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست...
بانک تجارت


۸ فعال‌سازی پیامگیر بانک تجارت صوتی ۷۰۰-۳-۱-۱ *۱۴۰*۳*۱*۱#
بانک تجارت


ه مسئولیتی در خصخرید شارژ وص اینگونه پيامک‌ها متوجه شرکت ایرانسل نمی‌باشد. شبکه قرار گیرد، پیامکی حاوی اعلام بازگشت مشترک خرید شارژ به شبکه برای شما ارسال خواهد شد.اه خود در جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژ بگیرید.• کلیه خرید شارژ پیامک‌های ارسالی بانک تجارت به ۸۴۹۴ رایگان است.
بانک تجارت

قوانین اختصاصی سایت پردیس همراه اولسایت پردیس همراه اول و تمامی بخش‌ها و محتواهای آن متعلق به همراه اول و همکاران وی می‌باشد و هرگونه سوء استفاده، کپی‌برداری، تولید مجدد، انتقال و یا ذخیره قسمتی و یا تمام بخش‌های مختلف و محتوای این سایت بدون مجوز مکتوب همراه اول ممنوع می باشد. تلاش برای صدمه زدن به سایت بانک تجارت پردیس، پایگاه‌های داده‌ی آن، زیرساخت‌های شبکه‌ی مخابراتی که از طریق پردیس با واسطه یا بلاواسطه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، ممنوع بوده و در صورت انجام آن، پردیس در قطع خدمات به مشترک یا مسدود نمودن حساب کاربری کاربر مختار می باشد. در هنگام ثبت نام شما باید قوانین سایت را به صورت کامل مطالعه نموده و موافقت خود را با مفاد آن اعلام نمایید. مشترک متعهد می‌شود که هر گونه اطلاعاتی که در این سایت وارد می‌کند شامل موارد زیر باشد. در غیر این صورت پردیس می‌تواند حساب کاربری مشترک را مسدود نماید: اطلاعات صحیح باشد.حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و قانون جمهوری اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.
۲ اتصال بانک تجارت به اپراتور ۷۰۰-۰ -
دوستان خوبم با خوندن نظرات متوجه شدم که اکثر مردم بانک تجارت فرق بیت و بایت رو هنوز نمیدونن!
بانک تجارت ایرانسل در زمره برگزیدگان و ج خرید شارژهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) • در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بر خرید شارژترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارآفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹) لوح تقدیر و تندیس سومین همایش بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعط خرید شارژا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیک خرید شارژ کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: