نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل


۲- ارسال پیامک:برای ثبت نام و فعال‌سازی از طریق پیامک، طبق دستورالعمل ذکر شده در جدول زیر عمل کنید:- استفاده از کد دستوری:برای استفاده از امکانات مختلف سرویس «نمای دوستان» کد دستوری #۸۹۸* و برای «نمای خانواده» کد دستوری #۸۹۰* را از چپ به راست شماره‌گیری نموده و وارد منوی اصلی شوید. برای اطلاع از فهرست قیمت‌ها، یک پیامک خالی به ۸۹۱۴ بفرستید.برخی قابلیت های سرویس نمای دوستان از طریق اینترنت:در جشنواره تابستان ۹۱ ایرانسل شما مشترکینی که از خدمات نمای دوستان استفاده می‌کنید، قادر خواهید بود از قابلیت‌های دیگر این سرویس برخوردار شوید. بر اساس این قابلیت‌ها، شما می‌توانید با مراجعه به لینک به پورتال این سرویس وارد شده و با پیگیری لینک‌های موجود در وب‌سایت و به کمک بخش «راهنما» موارد زیر را انجام دهید:رهگیری دوستان: با انتخاب دوستان خود، مسیر حرکت آنها را بر روی نقشه هر چند دقیقه یک بار مشاهده کنید؛پرچین مجازی: محدوده ای را بر روی شارژ مستقیم ایرانسل نقشه تعیین کرده و از سیستم بخواهید که هر زمان دوستانی که مشخصات آنان را ثبت کرده اید به شعاع آن محدوده نزدیک شدند، شما را مطلع کند.
حدود 2 هفته شارژ مستقیم ایرانسل است که مودم من سوخته و پشتیبانی مبین نت هنوز در حال تلاش برای حل مشکل منه! واقعا پشتیبانی مبین نت افتضاحه. نزدیک دو سال است که وایمکس مبینت دارم وخیلی هم راضی هستم وتا بحال قطعی اینترنت نداشتم .وهمیشه هم دعاشون می کنم- جزیره قشم دوستانی که میفرمایند از پهنای باند 512 و بالاتر شرکت مبین نت استفاده می کنند، کاربر خانگی هستند یا اداری؟!!در سایت شرکت مبین نت، آمده که به کاربران خانگی، فقط پهنا باند 128 را اختصاص میدهند!!! آیا واقعیته یا اینکه یه جورایی فرمالیته ست و در عمل میشه پهنا باندی بالاتر را گرفت؟!
اين نرم افزار ويروسها و ابزارهاي نفوذگري (هك) را متوقف مي كند. و احتياج به update كردن بانك اطلاعاتي شارژ مستقیم ایرانسل ويروس آن نيست و شما را در برابر آخرين ويروسها محافظت مي كند. و از اجراي نرم افزارهاي نامطمئن جلوگيري مي كند.
این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در سراسر كشور در شارژ مستقیم ایرانسل دسترس شماست. شـارژ رمـزدار (Logical PIN)شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
۶ تغییر زبان به شارژ مستقیم ایرانسل انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲#
اين نرم افزاري است كه نرم افزارهاي مانيتور كي برد شارژ مستقیم ایرانسل را شناسايي مي كند.
آوایي دلنشین به مخاطب خود هدیه نمائید:همراه اول به منظور ارج نهادن به سلايق متنوع مشتركين سيم كارت هاي دايمي و اعتباري خود و پس از ارائه آزمايشي سرويس آواي انتظار در نمايشگاه ايران تلكام 2010 ، همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر سرویس آوای انتظار را ارائه نموده است.در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال می باشد، برای تماس گیرنده به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده شارژ مستقیم ایرانسل نماید.

پراکسي ها همچنين محتوا را براي اطمينان از اينکه با استانداردهاي پروتکل مطابقت دارند، مي سنجند. براي مثال، بعضي اَشکال حمله کامپيوتري شامل ارسال متاکاراکترها براي فريفتن سيستم قرباني است؛ حمله هاي ديگر شامل تحت تاثير قراردادن سيستم با ديتاي بسيار زياد است. پراکسي ها مي توانند کاراکترهاي غيرقانوني يا رشته هاي خيلي طولاني را مشخص و مسدود کنند. بعلاوه، پراکسي ها تمام اعمال فيلترهاي ذکرشده را انجام مي دهند. بدليل تمام اين مزيتها، پراکسي ها بعنوان يکي از امن ترين روشهاي عبور ترافيک شناخته مي شوند. آنها در پردازش ترافيک از فايروالها کندتر هستند زيرا کل بسته ها را پيمايش مي شارژ مستقیم ایرانسل کنند. بهرحال «کندتر» بودن يک عبارت نسبي است. آيا واقعاً کند است؟ کارايي پراکسي بمراتب سريعتر از کارايي اتصال اينترنت کاربران خانگي و سازمانهاست. معمولاً خود اتصال اينترنت گلوگاه سرعت هر شبکه اي است. پراکسي ها باعث کندي سرعت ترافيک در تست هاي آزمايشگاهي مي شوند اما باعث کندي سرعت دريافت کاربران نمي شوند. در شماره بعد بيشتر به پراکسي خواهيم پرداخت.


آهنگ پیشواز شارژ مستقیم ایرانسل چیست؟
تازه¬‌گی فضای سایبر و پیچدگی فهم روابط موجود در این فضابعضی وقت‌ها فراموش می‌کنیم که فضای سایبر تا چه حد تازگی دارد. در سال ۱۹۶۹، وزارت دفاع تحت پروژه‌ی ARPANET شروع به اتصال محدود چند کامپیوتر کرد، و در سال ۱۹۷۲ کدهای تبادل داده‌ (TCP/IP) ایجاد شدند تا یک اینترنت اولیه را که قادر به مبادله‌ی بسته‌های اطلاعات دیجیتال باشد، تشکیل دهند.سیستم نام دامنه‌ی آدرس‌های اینترنتی در سال ۱۹۸۳ شروع شد و اولین ویروس‌های کامپیوتری در حدود همان زمان بوجود آمدند. شبکه‌ی جهانی (World Wide Web) در سال ۱۹۸۹ آغاز به کار کرد؛ معروفترین موتور جستجو، یعنی گوگل، در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و دایرة‌المعارف منبع باز ویکیپدیا در سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرد. در اوخر دهه‌ی ۱۹۹۰ شرکت‌های تجاری استفاده از فن‌آوری جدید را آغاز کردند تا تولید و شارژ مستقیم ایرانسل فروش را در زنجیره‌های پیچیده‌ی تامین جهانی تغییر دهند. پهنای باند و مزارع سرور برای پشتیبانی از “پردازش ابری” ، که طی آن شرکت‌ها و افراد می‌توانند داده‌ها و نرم‌افزارهایشان را در وب ذخیره کنند، تنها همین اواخر بوجود آمده‌اند ICANN (شرکت اختصاص اسامی و شماره‌ها در اینترنت) در سال ۱۹۹۸ بوجود آمد، و دولت آمریکا تنها از ده سال پیش توسعه‌ی طرح‌های ملی جدی برای امنیت سایبری را آغاز کرده است. در سال ۱۹۹۲، تنها یک میلیون کاربر اینترنت وجود داشت؛ طی ۱۵ سال این رقم به یک میلیارد رسید. در همان اوایل، طرفداران آزادی اندیشه اعلام کردند که “اطلاعات می‌خواهد آزاد باشد” و اینترنت را به عنوان پایان کنترل حکومت‌ها و “مرگ فاصله‌” ترسیم کردند. در عمل، حکومت‌ها و قلمروهای جغرافیایی هنوز نقش مهمی ایفا می‌کنند، اما پراکندگی قدرت چیزی است که در این حوزه بارز است.
با وجود اينکه اين پروتوکل امروزه در سايتهاي تجارت الکترونيکي مورد استفاده گسترده قرار مي گيرد ولي نمي توان منکر معايب و نواقص آن شد . همانطور که مي دانيد کليد اصلي مربوط به ارتباطات SSL بصورت تصادفي ايجاد مي شود ، متأسفانه طاراحي سيستم ايجاد کنند کليد جلسه ( Session Key ) اين پروتوکل که توسط شرکت Netscape ايجاد شده ، ضعيف مي باشد ، و يک هکر ماهر به راحتي قادر به پيدا کردن اين کليد خواهد بود . نسخه هاي قبليSSL از کليد هاي 40 بيتي استفاده مي کردند و نسخه 3 اين پروتوکل از شارژ مستقیم ایرانسل کليد 128 بيتي استفاده مي کند ، لازم به ذکر است که تمامي نسخه ها اين پروتوکل به غير نسخه 3 ، توسط مهاجمان ، Crack شده و نا امن است ، البته هنوز نسخه 3 کرک نشده ، ولي کارشنا سان احتمال وقوع اين امر را در آينده اي نزديک مي دهند که در اين صورت مي بايست تحولات بنيادي در زير بناي اين پروتکل ايجاد شود .
این مرورگر (browser) در اغلب گوشی ها با علامت "کره زمین" شارژ مستقیم ایرانسل نشان داده شده است. رایانه دستی (PDA) و GPRS
پخش کردن گواهينامه ديجيتالي..................................................................6 شارژ مستقیم ایرانسل
یکپارچه‌سازیتغییر رویکرد مایکروسافت در نسخه بعدی ویندوز نمایان خواهد شد، البته، این رویکرد همچنان در حوزه تبلت با دو رقیب اصلی شرکت تفاوت‌هاي اساسي دارد. مایکروسافت در ویندوز 8 نیز نسخه جداگانه اختصاصی برای تبلت عرضه نخواهد کرد، بلکه هر دو نسخه را در یک سیستم‌عامل در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این به اين معنا است که ویندوز 8 دو رابط‌کاربری در خود خواهد داشت، یکی همان رابط کاربری آشنایی که در کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها شاهد بوده‌ایم و دیگری رابط کاربری‌ای نزدیک به آنچه در ویندوز فون 7 دیدیم و سوییچ کردن بین این شارژ مستقیم ایرانسل دو رابط کاربری به‌راحتی قابل‌انجام خواهد بود. رابط کاربری دوم بیشتر براي استفاده در تبلت مناسب است. به این ترتیب، مایکروسافت با ارائه دو رابط کاربری متفاوت در یک سیستم‌عامل یکپارچه، همچنان این رویکرد را که تبلت دستگاهی است كه بيشتر به کامپیوتر نزديك است تا موبایل حفظ كرده و این دیدگاه در آینده‌ای نزدیک که شاهد پیشرفت بیشتر سخت‌افزار این دستگاه‌ها هستيم، می‌تواند نقطه قوتی برای شرکت باشد. اگر در آینده شاهد تبلت‌هایی بسیار قدرتمند با توانایی اجرای برنامه‌های تخصصی سنگین و بازی‌های پیشرفته باشیم، سازگاری تبلت‌های مبتنی بر ویندوز با بسیاری از برنامه‌های مرسوم کامپیوترهای شخصی می‌تواند یک امتیاز برای این دسته از تبلت‌ها به شمار آید.
سیستم‌عاملدر بازار جهانی تلفن‌های هوشمند، شرکت‌های مختلفی فعالیت دارند؛ شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، بلک‌بری و نوکیا که هر یک از سیستم عامل خاص خود استفاده می‌کند. در این بازار، شما باید تلفنی را شارژ مستقیم ایرانسل که سیستم‌عاملش نیاز شما را برآورده می‌کند، پیدا کنید. در ادامه به طور اختصار به بررسی چند سیستم‌عامل می‌پردازیم:آندروید: سیستم‌عامل آندروید که سال ۲۰۰۷ توسط شرکت گوگل معرفی شد، برترین سیستم‌عامل تجهیزات همراه است. این سیستم مبتنی بر بستر کد باز (اوپن سورس) بوده و تلفن شما را به یک مرورگر وب، کنسول بازی و دستیار شخصی توانمند بدل می‌کند.
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
● امضاي ديجتالي شارژ مستقیم ایرانسل . امضاي ديجيتالي، روشي بمنظور اطمينان از معتبر بودن يک سند الکترونيکي ( نظير: نامه الکترونيکي ، فايل هاي متني و ... ) است . استاندارد امضاي ديجيتالي (DSS) ، بر اساس نوع خاصي از رمزنگاري کليد عمومي و استفاده از الگوريتم امضاي ديجيتالي (DSA) ايجاد مي گردد.الگوريتم فوق شامل يک کليد عمومي ( شناخته شده توسط صاحب اوليه سند الکترونيکي - امضاء کننده ) و يک کليد عمومي است . کليد عمومي داراي چهار بخش است . در صورتيکه هر چيزي پس از درج امضاي ديجيتالي به يک سند الکترونيکي ، تغيير يابد ، مقادير مورد نظري که بر اساس آنها امضاي ديجيتالي با آن مقايسه خواهد شد ، نيز تغيير خواهند کرد. سيستم هاي متعددي براي "اعتبار سنجي " تاکنون طراحي و عرضه شده است . اکثر سيستم هاي فوق از زيست سنجي براي تعيين اعتبار استفاده مي نمايند. در علم زيست سنجي از اطلاعات زيست شناسي براي تشخيص هويت افراد استفاده مي گردد. برخي از روش هاي اعتبار سنجي مبتني بر زيست شناسي کاربران ، بشرح زير مي باشند :
خدمات مبتنی بر مکان:به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شارژ مستقیم ایرانسل شما را فراهم می کند. این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت یک دوست یا کارمند می شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند.
مناطق تحت شارژ مستقیم ایرانسل پوششمبین‌نت: مهم‌ترین فاکتوری که مبین نت به آن افتخار می‌کند و در تبلیغات خود بسیار از آن یاد می‌کند همین پوشش سراسری این اپراتور است که آن را از اپراتور رقیب یعنی ایرانسل متمایز می‌کند. همان طور که در بالا گفته شد مبین نت کل ایران را تحت پوشش قرار می‌دهد و تا به حال نیز به صورت گذرا این کار را انجام داده است اما یک مسئله وجود دارد و آن قوی بودن سیگنال‌ها (امواج) است که این مورد فقط در مرکز شهر‌ها به چشم می‌خورد و اگر شما کمی در حاشیه شهر باشید احتمالا جزو پوشش متوسط، ضعیف حساب می‌شوید. شما با مراجعه به سایت مبین نت می‌توانید مناطق تحت پوشش را با تفکیک شهر‌ها ببینید و پوشش بیرونی، داخلی و گوگل ارث را نیز مشاهده کنید و از وضعیت منطقه خود اگاه شوید، وجود نقشه گوگل ارث برای مشخص کردن منطقه تحت پوشش یک مزیت مبین نت به ایرانسل می‌باشد که شما در چند دقیقه می‌توانید از وضعیت شهر، خیابان و پوشش محل زندگی اقوام خود نیز آگاه شوید.
در طول سنوات 2007-2009 مخالفان استفاده از حسابداری ارزش منصفانه در گزارشگری مالی سازمان‌ها اصرار دارند که اندازه‌گیری ارزش منصفانه، بحران مالی را شتاب بخشیده و بطور قابل توجهی تأثیر بدتری بر شرکت‌های آسیب‌پذیر داشته است. از سوی دیگر عقاید مهم دیگری وجود دارد که به نفع ارائه تصویر و نمایش حسابداری ارزش می‌باشد. هدف ما در این مقاله بوده است که برای شارژ مستقیم ایرانسل کمک به بحث واقعی که آیا حسابداری ارزش منصفانه نقش یک راهبر یا یک محرک را در صدای خرد کردن یا خرد شدن چیزی زیر دندان یا زیر چرخ و غیرمالی اخیر و پس از آن توسعه اقتصادی ایفاء کرده است که در پایان به این نتیجه رسیدیم که مدل‌های ارزش‌گذاری منصفانه اطلاعات مالی اگر چنانچه دارای مکانیزم کنترلی دقیقی باشند بسیار کارآتر از سیستم‌های سنتی عمل می‌نمایند و بنظر می‌رسد اساساً مشکل بحران مالی دنیا ارتباط مستقیمی با مدل‌های ارزش‌گذاری نداشته است بلکه آنچه به این بحران دامن زده است عدم نظارت و کنترل و وجود تقلبات مالی و گزارشگری رویدادهای مالی می‌باشد.


شرح هزینه شارژ مستقیم ایرانسل ها تعرفه

با سلام. خدمت تمامی دوستان. نظرات همه رو خوندم و خیلی برام مفید بود. من تازه وایمکس ایرانسل خریدم. ولی از قضیه تقسیم 1 به 8 ترافیک خبر نداشتم. حالا میخوام طرح تعرفه مو به 512 تغییر بدم. وقت زیادی ندارم که این ور و اونور برم. کسی میدونه چقدر کار میبره؟ اگه دردسرش زیاده کلا این وایمکسو جمعش کنم.. ممنونم. مقاله تون فوق العاده بود. باور بفرمایید خیلی این قضیه رو گوگل کردم تا نهایتا در نوشته ی کامل شارژ مستقیم ایرانسل شما و البته نقطه نظرات دوستان به جواب هام رسیدم. بی نهایت سپاسگزارم از شما و دوستانی که نظر گذاشتن.
با توجه به پراکندگی قدرت و بهم خوردن توازن قدرت¬ها در فضای سایبری، شارژ مستقیم ایرانسل دیگر بزرگ یا کوچک بودن طرف¬های درگیر در فضای سایبر مهم نبوده و تنها تخصص، هوش، خلاقیت در استفاده از فضای سایبر مورد استفاده قرار می¬گیرد؛ از همین رو، قرارگاه سایبری آمریکا به دنبال اهمیت فضای سایبری تشکیل می¬شود تا با آموزش نیرو در سطوح مختلف سنی، برای آینده¬ای نه چندان دور آمادگی¬های لازم برای مقابله با تهدید سایبری را کسب کند.“قرارگاه فرماندهای سایبری آمریکا” (USCYBERCOM) یکی از قرارگاه‌های فرعی نیروهای نظامی آمریکا است که زیر نظر “قرارگاه فرماندهی استراتژیک آمریکا” (USSCOM) فعالیت می‌کند. در ۲۳ ژوئن ۲۰۰۹، رابرت گیتس (Robert Gates)، وزیر دفاع وقت، به فرمانده قرارگاه استراتژیک آمریکا دستور تأسیس قرارگاه سایبری را داد.این قرارگاه در مجموعه “فورت‌مید” (Fort Meade) مریلند واقع شده و فرماندهی آن بر عهده ژنرال کیث بی. الکساندر است. قابل ذکر است که این قرارگاه در ساختمان “آژانس امنیت ملی آمریکا” (NSA) قرار داشته و فرمانده آن به طور همزمان ریاست آژانس امنیت ملی را نیز برعهده دارد.ژنرال الکساندر از سال ۲۰۰۵ ریاست آژانس و از سال ۲۰۱۰ نیز به عنوان فرمانده قرارگاه سایبری منصوب گشت. قرارگاه سایبری فرماندهی عملیات‌های فضای مجازی را متمرکز کرده، منابع سایبری موجود را سازماندهی نموده، دفاع از شبکه‌های نظامی آمریکا و نیز تهاجم به شبکه‌ها کشورهای دیگر را هماهنگ می‌کند
مواردعدم انجام شارژلیست سیاه : در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از4 بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در شارژ مستقیم ایرانسل زمان تحویلقطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به (درتهران ) و (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر 3ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.مفقودی توسط تلفن گویا(444) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک تلفن همراه ازطریق سامانه444(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی 12ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.
شارژ مستقیم ایرانسل
براي دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي تك آهنگي و چند آهنگي شارژ مستقیم ایرانسل به شكل PDF
۲۰۴۸/۲۵۶ ۱۸ ۹۹۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
تغییراتاين تبلت 7 اينچی ضمن پيشرفت‌هایی که نسبت به مدل‌های قبلی به خود ديده‌است، از حيث راحتی و کاربرپسندی، از سنت پيشينيان‌اش تبعيت می‌کند. البته سخت‌افزارهای صوتی پلی‌بوک جديد گویی از اين قاعده مستثنی هستند و تغييری به خود نديده‌اند. اما اين عدم تغيير نه به معنی کيفيت پایین، كه به معنی تکرار آن چيزی است که در مدل پيشين شاهد بوديم. پخش فيلم‌های ويدیویی در پلی‌بوک روان و خوب انجام می‌شود و صدا نيز آن‌قدر واضح است که برای شنيدن ديالوگ‌ها به هدفون نيازی ندارید. از ديگر بهبودهای صورت‌گرفته در تبلت جديد شرکت RIM راحتی کار با آن است. از جمله اين‌که برخلاف گذشته، ديگر لازم نيست تبلت را برای فعال‌سازی و انجام تنظيمات اوليه حتماً به يکی از هندست‌های بلک‌بری متصل کنيد. اين شارژ مستقیم ایرانسل پيشرفت، پلی‌بوک را به يک دستگاه مستقل‌ تبديل کرده‌است
٦‐ وب سرور ، html درخواستي را با کمک کليد متقارن رمز گذاري و شارژ مستقیم ایرانسل به کاربر باز مي گرداند.
شكست پيش‌بيني‌هامؤسسه تحقيقاتي ABI در سال 2011 عنوان كرده بود كه سال 2012 سال 4G خواهد بود و تا پايان سال نزديك به 28 ميليون دستگاه مبتني بر اين فناوري توليد مي‌شود و 4G از يك فناوري لوكس به يك فناوري رايج و استاندارد شده تبديل خواهد شد. اما اكنون كه ۹ ماه از سال 2012 را پشت سر گذاشته‌ايم، به‌جرأت مي‌توان گفت كه اين پيش‌بيني شكست خورده است و نه تنها 28 ميليون دستگاه با پشتيباني از 4G وارد بازار نشده است، بلكه هنوز در استفاده از محصولاتي مانند تبلت iPad 3 كه به ماجول‌های 4G مجهز شده‌اند، اما و اگرهايي مطرح است. نشريه «پي‌سي مگزين» در شماره آگوست 2012 خود به بررسي سرويس‌هاي مختلف 4G اپراتورهاي بزرگ امريكا پرداخته است و از نظر پوشش‌دهي، سرعت دانلود، استفاده در دیگر کشورها و پارامترهايی ديگر آن‌ها را با يكديگر مقايسه کرده است. در اين بررسي عنوان شده شارژ مستقیم ایرانسل است كه Verizon بيشترين پوشش‌دهي را در امريكا دارد، اما فقط در 30 كشور ديگر شروع به سرويس‌دهي محدود کرده است. از نظر سرعت، AT&T بهتر است اما در مقايسه با Verizon پوشش‌دهي خيلي كمتري دارد و در نهايت اپراتور T-Mobile كه سرويس +HSPA را مي‌دهد
آدم شارژ مستقیم ایرانسل بره از بیرون بخره بهتره حالا هر چی باشه فیلم برنامه ...
جمع‌بندیيکی از ويژگی‌های بارز پلی‌بوک، امکان هماهنگی و يکپارچه شدن با اسمارت‌فون‌های بلک‌بری است (متأسفانه در حال حاضر اسمارت‌فون بلک‌بری در اختيارمان نبود تا اين قابليت را آزمايش کنيم.) افزايش استقلال پلی‌بوک از هندست‌های RIM شارژ مستقیم ایرانسل مزيت ديگری است که شرکت در این نسخه لحاظ کرده‌است. قضيه از اين قرار است که پلی‌بوک هم مانند بسياری از تبلت‌های ديگر‌ برای فعال‌کردن بعضی از امکاناتش به يک دستگاه جانبی (مثلاً کامپيوتر يا اسمارت‌فون) نياز دارد. قبلاً برای اين کار حتماً بايد از يک دستگاه بلک‌بری استفاده می‌کرديد اما در نسخه جديد اين محدوديت رفع شده‌است و برای فعال‌سازی تبلت می‌توانيد از دستگاه‌های ديگر نيز استفاده کنيد. از جمله محدوديت‌های بلک‌بری نيز به چند نمونه اشاره کرديم، مضاف بر اين‌که برخی از برنامه‌هایی که در تبلت‌های ديگر رايج هستند (مثل چت اسکايپ يا برنامه‌های پيام‌رسانی فوری) هنوز در پلی‌بوک بومی نشده‌اند. علاوه‌بر اين، هرچند راحت‌تر بود که RIM سرويس ابری Dropbox را در تبلتش بومی کند، هنوز می‌توان سرويس‌هایی مثل Dropbox و Box.net را مستقیماً از طریق وب به‌کار گرفت. در روزهای اول RIM شروع موفقيت‌آميزی داشت
6- دکمه CALL یا OK یا Send را فشار شارژ مستقیم ایرانسل دهید
3- مفاهيم رمز شارژ مستقیم ایرانسل گذاري
شرکت همراه اول به منظورجلب رضایت و ارج نهادن به خواسته مشترکین اقدام به ارائه سرویس GPRS نموده و تمهیداتی اتخاذ گردیده که ثبت نام GPRS از طریق اینترنت نیز انجام گیرد. لذا متقاضیان می توانند پس از مطالعه شرایط ذیل، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی و تنظیمات گوشی، اقدام نمایند.با فعالسازی سرویس GPRS دسترسی به پست الکترونیکی، سرویس پیام چند رسانه ای و مرورگر وب امکان پذیر می گردد.با استفاده از سرویس GPRS مشترکین تلفن همراه می توانند بدون محدودیت و بصورت 24 ساعته به شبکه اینترنت متصل بوده و از طریق واسط قرار دادن گوشی تلفن همراه و یا (GPRS modem) از اینترنت همراه بر روی رایانه (PC یا Notebook) خود حتی در هنگام سفر استفاده نمایند.لازم به توضیح است در این مرحله، سرویس برای متقاضیان استانهای:آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان ، البرز، تهران، چهارمحال وبختیاری، خراسان رضوی ، خوزستان ، زنجان ، سمنان ، سیستان وبلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان دارای پوشش کامل بوده و شارژ مستقیم ایرانسل استانهای ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، مرکزی، همدان، یزد در مراکز استانها و اکثر شهرهای استان قابل ارائه می باشد و در مرحله بعدی کل استان تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
o به عزل موكلبه استعفاي وكيلبه فوت يا جنون وكيل يا موكلب) اجاره تلفن همراه به شخص ثالثدر مواردي كه صاحب تلفن همراه براي كسب درآمد، تلفن همراه خود را، در ازاي مبلغ معيني به صورت استيجاري در اختيار شخص ثالثي قرار مي‌دهد و شارژ مستقیم ایرانسل شخص ثالث نيز آن را به صورت رهن در اختيار شخص ديگري مي‌گذارد، با توجه به بقاي مسئوليت مشترك اصلي، مسئوليت مالي و حقوقي تلفن همراه، به عهده مشترك مي‌باشد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: