خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل

تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با خرید شارژ مستقیم ایرانسل قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.

برای خرید روی یکی از لینک های زیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل کلیک کنید
شکل زير روند ذکر شده را مي رساند خرید شارژ مستقیم ایرانسل :
چه كار هاي ديگري مي توان انجام داد؟بعضي مواقع اطلاعات كامپيوتر شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل بخاطر يك نقص فني از بين مي رود و ربطي به ويروس، هكر يا خرابكار ندارد كه براي پايين آوردن چنين احتمالي بهتر است از يك محافظ صاعقه استفاده كنيد. ثانياً هميشه از اطلاعات خود نسخه پشتيبان داشته باشيد تا اگر كامپيوتر شما به مشكلي برخورد همه اطلاعات را از دست ندهيد.
کومودو، دیواره خرید شارژ مستقیم ایرانسل آتش کامپیوتر شما
خرید شارژ مستقیم ایرانسل



4- ساختار و روند آغازين پايه گذاري يک ارتباط امن خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
در مورد SSL هم تقريبا بحث به خرید شارژ مستقیم ایرانسل همين گونه است با اين تفاوت که ذات اين پروتکل با توجه به بحث گواهينامه ها طراحي شده است بدين معني که اگر داراي گواهينامه نباشيد ، قادر نخواهيد بود که يک پياده سازي از اين پروتکل را داشته باشيد.شايد در عالم راندن اتومبيل بدين صورت تعبير شود که در صورتي که شما داراي گواهينامه نباشيد ، قادر به رانندگي هم نيستيد! اين تشابه از جهاتي صحيح و از جهاتي غلط است . شايد برداشت صحيح تر به اين صورت باشد که اگرچه قادر نخواهيد بود بدون گواهينامه رانندگي کنيد ، اما قادر هستيد که خود براي خود يک گواهينامه صادر کرده و سپس به رانندگي بپردازيد!(هرچند اين گواهينامه از نظر ديگران کاملا بي ارزش است!) .طبق بحث فوق ، شما قادر خواهيد بود بدون پرداخت هيچ هزينه اي يک پروتکل SSL را راه اندازي و استفاده نماييد.نمونه بارز اين استفاده در شبکه هاي داخلي يا Intranet مي باشد.
• SMTP خرید شارژ مستقیم ایرانسل Proxy
۲۰۴۸/۵۱۲ ۳ ۵۰۰,۰۰۰ خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
4-3 مقدار Hash .......................................................................................29 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
باز هم پنجره‌هامهم‌ترین ویژگی تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 7 سازگاری با برنامه‌های مبتنی بر ویندوز است. البته، قدرت سخت‌افزاری دستگاه‌های موجود توان اجرای بسیاری از برنامه‌های تخصصی توسعه يافته براي اين سيستم‌عامل را ندارند و به این ترتیب، دایره برنامه‌های قابل استفاده روی این دستگاه نسبت به کامپیوترها تنگ‌تر می‌شود.از طرفی، بزرگ‌ترین مشکل ويندوز این است که برای تبلت و استفاده لمسی بهینه نشده ‌است و دقیقاً همان نسخه مورد‌استفاده در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی روی تبلت‌ها نصب‌شده‌است. همین موضوع به‌خودی‌خود مشکلات خرید شارژ مستقیم ایرانسل زیادی را‌ می‌آفریند، از جمله اين كه در این تبلت‌ها نسبت به پلتفرم‌های دیگرتايپ دشوارتر است و در برخی موارد خطاهایی که در لمس نقطه دلخواه پیش می‌آید، ممکن است در کار اختلال ایجاد کند.
به پیشرفت های آتی این پروژه کمک کنند. +منبع inShare امیدرضا واشقانی فراهانی امیدرضا واشقانی فراهانی facebookgoogle plus زاده ی یکی از همین روزهای همیشگی، جایی در میان آغوش لبخند محبت خدا، اهل همین نزدیکی ها، جایی کنار شما، جایی که هنوز صبح ها آفتابش از مشرق بر می آید تا قاصد این پیام باشد که خدا هنوز بشر را دوست دارد. امیدرضا واشقانی فراهانی تا کنون 17 مقاله در وبگاه ایران‌آتا منتشر کرده است. مطالعه نوشته های زیر توصیه می‌شود: لامپ خورشیدی هوشمند خیابان را روشن می کند سلول خورشیدی سیاهی که ۹۹.۷درصد نور جذب می کند با هر قدم گوشی تان را برای مکالمه شارژ کنید! با فناوری جدید ویروس ها الکتریسیته تولید می کنند ۱۰ انرژی که احتمالا تاکنون درباره آنها چیزی نشنیده اید! نابینایان به کمک پروتز فوتوولتایی می بینند هدفون هایی که تنها وقتی گوش دهید، پخش خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کنند ‹ هند در قطب جنوب ایستگاه ماهواره ای برپا می کند سنسور ارزان برای اندازه گیری درجه رسیدگی میوه ها › انرژی خورشیدی - سلول خورشیدی - شارژ خورشیدی - صفحه نمایش - صفحه نمایش خورشیدی - صفحه نمایش شارژی - فناوری خورشیدی - گوشی خورشیدی - گوشی هوشمند پاسخ دهید نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. نام ایمیل وب سایت 6 × 5 = دیدگاه مرا از نظرات بعدی این پست باخبر کن. آخرین مطالب منتشر شده تور رایگان آخر هفته: از موزه ملی تاریخ طبیعی آمریکا دیدن کنید! چگونه با شبکه های اجتماعی خداحافظی کنیم؟
راهنماي سيستم‌عامل‌هاي تبلت (قسمت پاياني) آیا ویندوز 7 برای شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل مناسب است؟ماهنامه شبکه - مرداد 1390 شماره 124 اشاره: ماهنامه شبكه - سیستم‌عامل ویندوز با دیدگاهی متفاوت نسبت به رقبا و با اتکا به پیشینه‌حضور مقتدرانه خود در بازار کامپیوترهای رومیزی وارد بازار تبلت شده است. به این ترتیب، تبلت‌های مبتنی بر ویندوز موجود در بازار، دارای همان ویندوز 7 آشنا و همیشگی هستند و نسخه اختصاصی تبلت در کار نیست...
راهنمای پاک‌سازی تلفن همراه پیش از فروش clean-mobile چطور تمام اطلاعات شخصی‌مان را پیش از فروش از گوشی پاک کنیم؟ گوشی تلفن همراه قدیمی خراب شده، از ریخت افتاده یا حتی دلتان را زده است. قصد دارید آن را بفروشید و مدل جدیدتری را بخرید. اما نگران اطلاعات… بیشتر بخوانید › خرید شارژ مستقیم ایرانسل به زودی: نسل آینده گوشی‌های هوشمند با فناوری ضد آب گوشی هوشمند ضد آب گوشی چند صد هزار تومانی هوشمندی که در جیب دارید، برترین گجت بازار است؛ اما اگر زیاد در زیر باران بمانید یا اینکه خدای نکرده گوشی از دستتان رها شود و در جوی آب بیفتد چیز زیادی از آن باقی… بیشتر بخوانید › آیفون۵ اپل روی گلکسی۳ سامسونگ را کم می‌کند! آیفون5 برای کم کردن روی تلفن گلکسی۳ سامسونگ، آیفون۵ با کابل جدید اتصال معرفی می‌شود. این روش جدید اتصال علاوه بر این که باعث می شو
در نظرسنجی صورت گرفته از نویسندگان در بخش طراحی، Lumia 920 بیشترین امتیاز را بهدست آورد در حالی که در بخش عملکرد سختافزاری آیفون 5 برنده رقابت گردیده است. در قسمت کیفیت خرید شارژ مستقیم ایرانسل ساخت مطابق انتظارات، باز هم لومیا 920 بیشترین امتیازات را از آن خود کرد با اینکه عنوان گوشی اول در بخش نرم افزار و رابط کاربری به گلکسی نوت 2 سامسونگ رسید. برترین گوشی 2012، نکسوس 4 توانست بیشترین ارزش در برابر هزینه پرداختی را نسبت به دیگر رقبای خود بهدست آورد. از نظر مجموع امتیازات نیز نکسوس 4 از همه بیشتر امتیاز کسب کرد. این روزها هر کسی یک تلفن هوشمند یا تبلت دارد که در خیابان، مترو یا هر مکان عمومی دیگر مشغول کار با آن است. حالا که گجت های محبوب هوشمند ما کوچک تر و سریع تر شده اند این مزیت را دارند که می توانیم از آنها در هر موقعیتی استفاده کنیم. اما همین مزیت می تواند یک خطر امنیتی هم به حساب بیاید. ممکن است فرد دیگری در حال سرک کشیدن روی نمایشگر تلفن شما باشد.

5- برقراري ارتباط خرید شارژ مستقیم ایرانسل مقدور نمي‌باشد. No Connection
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه خرید شارژ مستقیم ایرانسل های فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
• در صورت فراموش نمودن شناسه انتخابی، کافیست یک پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال کنید تا «شناسه ایرانسلی» شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل برایتان فرستاده شود.با این روش‌ها ۵% شارژ بیشتر می‌گیرید!
#98919191111111*10000*1234*132*نکات مهم در مورد انتقال شارژ :بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابلتان اطمینان حاصل خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنید.
2-6 خرید شارژ مستقیم ایرانسل مشکلات تجارت الکترونيکي در ايران :
پیوندهای وابسته نحوه ارائه خدمات سرویس‌های اینترنت بی‌سیم WiMAX داتک‌تلکام به‌صورت نامتقارن، با پهنای باند اختصاصی (Dedicated) و اشتراکی (Shared) ارائه می‌شوند. برای تهیه این سرویس‌ها لازم است تا میان شرکت و مشتری حقوقی قراردادی به امضاء برسد. راه‌اندازی سرویس‌های WiMAX خرید شارژ مستقیم ایرانسل پس از عقد قرارداد، عموماً در کمتر از دو روز کاری صورت می‌پذیرد.
برای اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیشتر بخوانید:
خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاپس از انجام تشریفات مزایده و بررسی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برندخرید شارژ ه مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویبخرید شارژ جهت دریافت سیم کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این خرید شارژ سیم‌کارت به صورت رایگان همراه با سیم کارت اصلی خریداری شده توسط فرخرید شارژ وشنده به شما تحویل می‌گردد. شایان ذکر است، تغییر در طرح ارائه سیم‌کارت هدیه، تغییری در قیمت سیم کارت‌های ایرانسل ایجاد ننموده است. در زمان خرید، هر دو سیم کارت اصلی و هدیه در یک بسته در اختیار شما قرار خواهد گرفت.سیم کارت هدیه دارای تاریخ انقضا بوده و مشترک می‌تواند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری از سیم کارت اصلی،در راستای اجرای برنامه سوم توسعه اقخرید شارژ تصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و در جهت تحقق ماده ۱۲۴ خرید شارژ مستقیم ایرانسل برنامخرید شارژ ه مذکور و با هدف توسعه ارتباطات و مخابرات از طریق خصوصی‌سازی و سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی، وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات در مهرماه ۱۳۸۲ اقدام به برپایی مقدمات برگزاری مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه نمود.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
از این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه خرید شارژ مستقیم ایرانسل به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همرس پس از شماره گیری این کد دستوری ، هر زمان که مجدداً وی در و این شرکت به هیچ عنواخرید شارژ ن از طریق ارسال پيامک نسبت به اعلام نتايج قرعه کشی اقدام نخواهد نمود. (ضمنا ارسال هدایای برندگان به صورت رایگان انجام می‌پذیرد.) بدین ترتیب، کلیه پيامک های ارسالی به مشترکین مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی و اخذ اطلاعات بانخرید شارژ کی جهت ارسال هدایا، از سوی افراد متقلب انجام پذیرفته و هیچ گونخرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا
• ایرانسل در زمره برگزخرید شارژ یدگان و جهادگران نمونه اقتصادی کشور قرار گرفت (مهر ۹۰) در جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایرانسل تقدیر شد (اردیبهشت ۹۰)• ایرانسل برای سومین سال متوالی بخرید شارژ رترین سرویس دهنده مخابراتی کشور اعلام شد (اسفند ۸۹) • ایرانسل، کارخرید شارژ آفرین برتر همایش ملی بزرگان کارآفرین کشور شد (دی ۸۹)• لوح تقدیر خرید شارژ مستقیم ایرانسل و تندیس سومین همایخرید شارژ بین المللی نوآوری و عدالت اقتصادی به ایرانسل اهدا شد (آذر ۸۹) • جایزه ملی بهره وری ۱۴۰۴ به ایرانسل اعطا شد (مهر ۸۹ )• لوح افتخار چهارمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا دیجیتالخرید شارژ به ایرانسل اهدا شد (مهر ۸۹) • ایرانسل واحد نمونه خصوصخرید شارژ ی پنجمین جشنواره خدمت رسانی و پاسخگویی شد (مرداد ۸۹) • ایرانسل در صدر برترین های انفورماتیخرید شارژ ک کشور قرار گرفت (مرداد ۸۹)• ایرانسل کارآفرین برترخرید شارژ استان تهران شد (دی ۸۹)
1- خرید شارژ مستقیم ایرانسل دکمه ستاره * را فشار دهید.
• شما در صورتي به يک سايت با يک گواهينامه معين اعتماد مي کنيد که آنرا يک خرید شارژ مستقیم ایرانسل CA معتبر )حداقل نزد شما ) امضا کرده باشد.در واقع اين اعتماد شما ضمني است. به اين روند ، درخت اعتبار گواهينامه يا مسير گواهينامهگفته مي شود . معمولا مرورگرها تعدادي از CA ها ي معروف را براي خود در نظر مي گيرد.

4. بررسی مسائل مربوط خرید شارژ مستقیم ایرانسل به ارزش منصفانه در جریان بحران مالی:
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
5- مفهوم گواهينامه در پروتکل SSLدر اينجا نياز است که يک بحث کلي در مورد گواهينامه[ ١٢] مورد نياز اين پروتکل صورت گيرد.به طور عموم (غير از بحث SSL) گواهينامه ها جنبه اعتبار سنجي دارند. بدين معني که اگر شما در يک بحث خاص داراي گواهينامه باشيد ، به خرید شارژ مستقیم ایرانسل شما اعتماد بيشتري مي کنند.اما ممکن است گواهينامه نداشته باشيد ولي کار خود را هم به نحو احسنت انجام دهيد.به طور مثال شما قهرمان مسابقات فرمول ١ جهان هستيد ، اما در صورتي که گواهينامه نداشته باشيد ، هرگز اجازه نخواهيد داشت که در شهر تردد کنيد!
بنابراين استفاده از آن براي سازمان ها نياز به تمهيدات ويژه اي نخواهد داشت. اين سيستم در سازمان عامل نصب خرید شارژ مستقیم ایرانسل مي شود.زيرسيستم احراز هويت Authentication: این بخش رابط بين سامانه کاربري و سيستم رمز يکبار مصرف مي باشد، ازاينرو، مسووليت شناسايي کاربر مجاز را بر عهده دارد. به علاوه توليد اعداد تصادفي نيز توسط اين سيستم انجام مي شود. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود. زير سيستم فعال سازي Activation: اين زيرسيستم وظيفه تشکيل و ارسال پيام کوتاه به منظور به روز رساني و تغيير وضعيت اپلت بر روي سيم کارت را بر عهده دارد. همچنين رابط بين سيستم هاي نصب شده در سازمان عامل با سيتم هاي مورد نياز در اپراتور و به منظور استفاده از بستر تلفن همراه مي باشد. اين سيستم در سازمان اپراتور تلفن همراه نصب مي شود.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
مبین‌نت: اپراتور مبین‌نت در اولین روز دسترسی شما تا قبل از وصل شدن حساب اصلی شما یک سرعت Demo به شما می‌دهد که یک مگابیت یا دومگابیت بر ثانیه (برای ۵۱۲ کیلوبیت به بالا) با پهنای باند ۱۲۸ مگابایت است و شما می‌توانید از آن تا وصل شدن سرویس خود استفاده کنید. مبین‌نت دارای تعرفه‌های گوناگونی در سرویس‌های خود است ولی چیزی به نام نامحدود وجود ندارد و همه سرویس‌ها دارای محدودیت هستند تا استفاده بیش از حد از سرویس نشود. سرعت‌های مختلف این اپراتور با نام‌های مختلف مشخص می‌شود و سرعت‌ها از ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانبه (کاربران خانگی) تا ۲ مگابیت بر ثانبه ادامه دارد که هر یک دارای یک حجم پهنای‌باند مشخص هستند که با توجه به نیاز کاربر انتخاب می‌شود. مبین‌نت دارای جشنواره فصلی یا اشتراک سالیانه است که شما با انتخاب آن یک مودم داخلی رایگان هدیه می‌گیرید. خرید شارژ مستقیم ایرانسل البته شرایط جشنواره با توجه به نیاز کاربر ممکن است مناسب باشد یا نباشد.

10-مسدود شدن خرید شارژ مستقیم ایرانسل PIN code Enter Puk
سوال خرید شارژ مستقیم ایرانسل دیگرم اینه که آیا نصب مودم باید و حتما توسط متخصص باشه یا اینکه میشه خودمان هم نصبش کنیم؟!
و سپس مقادیر زیر را وارد کنید خرید شارژ مستقیم ایرانسل :
• اگر chat مي كنيد يا با شخصي بوسيله e-mail ارتباط داريد و خرید شارژ مستقیم ایرانسل به او اطمينان كامل ندارديد منطقه مورد سكونت خود را به او اطلاع ندهيد.
۱۱ درخواست تنظیمات MMS (پیام چند خرید شارژ مستقیم ایرانسل رسانه‌ای) ۷۰۰-۳-۵ *۱۴۰*۳*۵#
- این نیاز به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که گزارشات ریالی خود را بطور منظم خرید شارژ مستقیم ایرانسل با شرایط روز بروزرسانی می‌شود.

7-3 سيستمهاي کليد نامتقارنسيستمهاي کليد نامتقارن از کليد مختلفي براي رمزنگاري و رمزگشايي استفاده مي‌کنند. بسياري از سيستمها اجازه مي‌دهند که يک جزء (کليد عمومي يا public key) منتشر شود در حاليکه ديگري (کليد اختصاصي يا private key) توسط صاحبش حفظ شود. فرستنده پيام، متن را با کليد عمومي گيرنده کد مي‌کند و گيرنده آن را با کليد اختصاصي خودش رمزنگاري ميکند. بعبارتي تنها با کليد اختصاصي گيرنده مي‌توان متن کد شده را به متن اوليه صحيح تبديل کرد. يعني حتي فرستنده نيز اگرچه از خرید شارژ مستقیم ایرانسل محتواي اصلي پيام مطلع است اما نمي‌تواند از متن کدشده به متن اصلي دست يابد، بنابراين پيام کدشده براي هرگيرنده‌اي بجز گيرنده مورد نظر فرستنده بي‌معني خواهد بود. معمولترين سيستم نامتقارن بعنوان RSA شناخته مي‌شود (حروف اول پديدآورندگان آن يعني Rivest ، Shamir و Adlemen است). اگرچه چندين طرح ديگر وجود دارند. مي‌توان از يک سيستم نامتقارن براي نشاندادن اينکه فرستنده پيام همان شخصي است که ادعا مي‌کند استفاده کرد که اين عمل اصطلاحا امضاء نام دارد. RSA شامل دو تبديل است که هرکدام احتياج به بتوان‌رساني ماجولار با توانهاي خيلي طولاني دارد:امضاء، متن اصلي را با استفاده از کليد اختصاصي رمز مي‌کند؛
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
17 خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان خرید شارژ مستقیم ایرانسل را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق فرزندان خود آگاه شوید.

خرید شارژ مستقیم ایرانسل
خرید شارژ مستقیم ایرانسل
- خرید شارژ مستقیم ایرانسل تغيير هويت
خروج ازلیست سیاهحضوری : مراجعه به و (در تهران ) و (درسایراستانها )غیرحضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز 9990 ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف 24 ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری ازلیست سیاه ( (Blak list اقدام می نماید.در زمان خريد شارژ الكترونيكي به نكات زير توجه فرماييد:رمز شارژ الكترونيكي را از پايانه هاي فروش متعلق به نمايندگيهاي معتبر تهيه نماييد.از خريد هرگونه رسيد يا برگه از پيش چاپ شده خودداري نماييد.تنها فرد مجاز به رويت اطلاعات مندرج بر روی برگه رمزدارای پوشش ، شما هستيد. رسيد حاوي رمز شارژ خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و براي ميسر نمودن پيگيريهاي احتمالي بعدي، براي خريد ازطریق کارت خرید شارژ مستقیم ایرانسل عضوشتاب متعلق به خود استفاده نماييد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: